Rebem la visita de la Consellera de Presidència, Meritxell Budó

Budo 3

El passat 6 de setembre Fundació Joia va rebre a la nova seu de Sant Martí la visita de la Consellera de Presidència i Portaveu de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Budó, qui va demanar poder conèixer l'entitat com a organització referent en salut mental a Catalunya.

La Consellera va voler visitar les instal·lacions i diferents tallers que estaven realitzant els diversos serveis que es troben a la seu de Sant Martí, com ara els d'enquadernació, cuina, activitats de la vida diària i recerca activa de feina, entre d'altres; així com la seu que té allà Apunts i que just ara està fent el trasllat a aquest nou espai.

Després de la visita, Budó va realitzar una reunió a porta tancada amb la Codirecció de l’entitat, on se li van presentar les diferents missions de cada àrea i Apunts, les necessitats que cobreix i les barreres que tenen, a més de tractar els reptes de futur de la Fundació, la salut mental, i del Tercer Sector Social a Catalunya.

Budó va mostrar molt interès per tota la feina que es realitza a l’entitat, i va finalitzar la visita signant el llibre de d’honor.

Budo visita

Códi de seguretat