Els usuaris de Rehabilitació de Joves visiten l’Hotel Hesperia Tower

La visita, que tenia per objecte conèixer a una empresa ordinària i veure els diferents perfils professionals que es desenvolupen,  “ha estat una experiència molt bona i diferents perquè han fet moltes preguntes i han plantejat qüestions que altres col•lectius no plantegen”, ha explicat Guerrero.

DSCN4359

Jordi Formiguera, adjunt a coordinació del servei de Rehabilitació de Joves creu que la Natàlia Guerrero es va adaptar molt bé al tipus de visita que volien fer des del servei “i va mostrar i explicar els diferents tipus de perfils professionals, cosa que ens va molt bé perquè el grup de joves normalment no tenen experiència laboral”.

Els usuaris, que han valorat aquesta sortida entre les millors que han fet fins ara, van fer una visita per tot l’hotel, tant a la part de client com a la zona interior i la Natàlia Guerrero els va remarcar que “a l’hotel hi ha llocs de treball que només els poden cobrir persones amb un alt nivell d’anglès i que és molt important trobar-se còmode en la feina que es desenvolupa”.

Códi de seguretat
Actualitzar