Participarem al Park(ing) Day 2019

parkingday 19Els serveis de Rehabilitació Comunitària de persones adultes i de Rehabilitació de joves i el servei Prelaboral de la Fundació Joia participaran el proper 20 de setembre al Park(ing) Day 2019 a Barcelona amb tres espais a la ciutat: a Sants, a Sant Martí i a Gràcia. L'esdeveniment coincideix  amb la setmana de la mobilitat i amb l’inici de la setmana d’accions i vaga pel Clima #EmergènciaClimàtica.

Es tracta d’una acció de ciutat performativa, educativa i reivindicativa, on diverses entitats, col·lectius i ciutadania en general, transformen de forma temporal places públiques d’aparcament en parcs, jardins i altres formes d’espai públic amb l’objectiu de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient.

Aquest any hi haurà 80 instal·lacions, que ocuparan aproximadament 140 places d’aparcament esteses per tots els districtes de la ciutat que corresponen a 1700 m2. Durant el dia, dins les places, es programaran activitats, tallers i xerrades.

En el cas dels serveis de la Fundació a Sant Martí, es transformaran tres places d'aparcament en un espai verd, on tothom està convidat. Disposarem d'un Jardí Zen on relaxar-nos, parlar, llegir un llibre i us convidarem suc o una infusió. Farem tallers participatius per treballar la conscienciació de la contaminació de platges, mars i rius, amb una dinàmica amb el títol "No miris cap a una altra banda".

A Sant Martí ens trobaràs al c/Concili de Trento, 76 (al davant del Parc del Clot de la Mel); a Sants serem a Avinguda Josep Tarradellas 13-15-17, i a Gràcia, a Indústria 55. En tots tres casos ens podràs visitar de 9 a 14h.

Códi de seguretat
Actualitzar