Apunts dóna més de 600 polos a La Creu Roja de Barcelona

L’empresa d’economia social Apunts ha donat ahir 22 de maig més de 600 polos, que formaven part del vestuari antic de l’empresa, a la Creu Roja de Barcelona per poder donar-los una nova sortida i així contribuir a l’acció social que fa aquesta entitat a la capital catalana.

creuroja-apunts

La recepció de la donació va ser acollida per la coordinadora de la Creu Roja de Barcelona, Antonia Giménez, qui va donar la benvinguda al director-gerent d’Apunts, Julio Castillo, “un contacte que comença ara i que continuarem mantenint perquè encara que canviem d’imatge a Apunts, continuem mantenint els nostres valors”.

El canvi d’imatge corporatiu que va fer l’empresa per celebrar el seu 20è aniversari ha fet possible aquesta donació. Així, és compleix un dels objectius d’Apunts de poder ajudar des de la responsabilitat social empresarial a totes aquelles persones i entitats amb les quals es comparteixen valors i principis.

Antonia Giménez ha especificat que aquests més de 600 polos aniran destinats als usuaris dels serveis d’Atenció Nocturna, uns centres on assisteixen persones sense sostre a la ciutat de Barcelona.

Códi de seguretat
Actualitzar