Participem com a empresa mentora al programa en organització del temps de la Xarxa NUST

mentora nust

Fundació Joia participarà com a empresa mentora a la segona edició del Programa de Mentoria en Organització del Temps, que promou que empreses amb expertesa i trajectòria reconeguda en l’àmbit de l’organització del temps (flexibilitat horària, e-treball, conciliació, corresponsabilitat, etc.) aportin el seu coneixement, experiència i recolzament a empreses que volen aprendre i avançar en aquest àmbit, de forma voluntària i personalitzada.

Des de la Fundació aportarem la nostra experiència en organització i gestió del temps per ajudar a d'altres empreses a millorar en aquest àmbit.

Aquesta és una iniciativa impulsada per la Xarxa d’Empreses NUST en el marc del Pacte del Temps de Barcelona de l'Ajuntament de Barcelona.

Aquí trobaràs més informació.

Códi de seguretat
Actualitzar