Itínere Joves participa a 'La ruta dels oficis del mercat'

cartell rutamercat

El servei Itínere Joves Nou Barris de Fundació Joia participa el proper 23 d'octubre a l'activitat 'La ruta dels oficis del mercat' al Mercat de La Mercè de Barcelona.

És una sortida proposada a les joves usuàries del servei Itínere Joves, però també s'obre a les joves que assisteixen a l’Espai Jove Les Basses. En aquesta activitat les joves visitaran el Mercat de La Mercè i faran una ruta per les diferents parades del mercat per així conèixer el funcionament i les funcions dels diferents paradistes.

Aquesta activitat és una proposta del Projecte Minuts, organitzada entre el Projecte Minuts i el servei Itínere Joves. És una iniciativa que permet a les persones rebre "minuts" a canvi del temps que dediquen a tasques socials o millorant el medi ambient.

Aquí trobaràs més informació del projecte.

Códi de seguretat
Actualitzar