Les nostres mesures de conciliació, exemple d'organització del temps en un dossier de la Xarxa NUST

pla organitzacio nustEl passat 25 d'octubre des de Fundació Joia vam participar a la sessió 'Com elaborar un pla que promogui una organització del temps a l'empresa més saludable, igualitària i eficient', organitzada per la Xarxa NUST, on es va presentar un dossier en el que hem aportat la nostra experiència en conciliació.

A la jornada, que va tenir lloc a l'edifici MediaTIC de Barcelona Activa, es va parlar sobre quines mesures d'organització del temps es poden aplicar a les empreses en matèria de conciliació.

Diverses empreses i organitzacions, entre les que es troba Fundació Joia, són exemple en matèria d'organització. En el cas de la Fundació, presentem la gestió per competències o la borsa d'hores per infants a càrrec i persones dependents, entre d'altres.

Aquí pots conèixer més beneficis socials dels que disposem a l'entitat.

Códi de seguretat
Actualitzar