Els serveis de Rehabilitació Comunitària entreguen lots de Nadal amb Avismón

avismonstmarti lotsEl passat 28 de novembre els serveis de Rehabilitació Comunitària de Sants-Montjuïc i de Sant Martí de Fundació Joia van entregar els lots de Nadal que havien preparat amb l'entitat Avismón com a part del voluntariat que han dut a terme les darreres setmanes.

Un nombrós grup d'usuaris i usuàries van entregar els lots de Nadal que van preparar la setmana passada a gent gran que atén l'entitat i que viu sola o amb la parella. Les usuàries van visitar a la gent gran als seus domicilis, els van entregar els lots i van conversar una bona estona amb elles, oferint-los així una companyia que molt sovint els falta.

Per al grup, l'experiència va ser molt positiva: els van rebre amb els braços oberts i van poder compartir la història de vida de cadascú i enriquir-se escoltant les experiències tant de les persones que van visitar com dels companys i companyes.

Avismón dóna acompanyament i suport a persones grans que viuen soles al seu domicili.

Aquí trobaràs més informació sobre Avismón.

avismonsants lots

Códi de seguretat