El Club Social de Sants comparteix el curtmetratge 'Entre Bambalinas'

entrebambalinas

El grup de curtmetratges del Club Social de Sants-Montjuïc de Fundació Joia comparteix el curt 'Entre Bambalinas', amb el que van participar al Festival Inclús, que va tenir lloc del 26 de novembre a l'1 de desembre.

Dins de la categoria on participaven l'objectiu era reflectir i promocionar l’experiència de viure amb qualsevol tipus de discapacitat. En aquest cas, al grup els va tocar la lesió medul·lar.

Tot i que no ser un dels curts premiats, el grup es va endur la satisfacció i l’alegria d’haver participat en un projecte tan interessant, que va arribar més enllà del grup de Curtmetratges.

El festival Inclús promou obres audiovisuals amb temàtiques de diversitat funcional, amb l’objectiu de veure des d'un punt de vista diferent la realitat de les persones que pateixen qualsevol tipus de discapacitat. Aquí en trobaràs més informació.

A continuació pots veure el curt 'Entre Bambalinas':

Códi de seguretat
Actualitzar