La XIB celebra 5 anys de tasca d'inserció laboral de persones amb discapacitat

5anysxib

La Xarxa d'Inclusió Laboral de Barcelona (XIB), de la que forma part Fundació Joia, celebra els seus 5 anys de tasca d'inserció laboral de persones amb discapacitat a Barcelona, un període en el que ha aconseguit més de 3.000 contractacions laborals.

La XIB va néixer el 2014 amb l’objectiu de fomentar la contractació de persones amb discapacitat a partir de la col·laboració entre el tercer sector i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD). En formen part Fundació Joia, l'Associació Catalana per a la Promoció de les Persones Sordes (ACAPPS), l’Associació Catalana d’Integració i Desenvolupament Humà (ACIDH), Fundació Aura, Fundació Catalana Síndrome de Down, Fundació ECOM, Fundació Els Tres Turons, Fundació Esclerosi Múltiple, l’Associació per a la Rehabilitació de les Persones amb Problemes de Salut Mental i el Centre d’Higiene Mental Les Corts.

El 2019 es va estrenar el projecte Inclou Futur, un dispositiu de gestió integral per a la inclusió laboral de les persones amb discapacitat que ofereix sensibilització, assessorament i acompanyament al teixit empresarial de petites i mitjanes empreses de la ciutat.