Més de 2.000 persones ateses a Fundació Joia al 2019

ateses

Durant el 2019 a Fundació Joia hem atès a 2.128 persones i les seves famílies a través dels diversos serveis d’inserció en salut mental que oferim, i que significa un augment d’un 10% respecte al 2018.

Els serveis on s’han atès a més persones usuàries han estat els Clubs Socials; els de Rehabilitació de Joves, amb la incorporació del nou servei de Rehabilitació de Joves de Sant Martí; i el servei Itínere. La vinculació als serveis ha pujat un 9,4% respecte a l’any anterior, arribant a un total de 1.895 usuàries vinculades als serveis de l’entitat.

Així mateix, per tercer any consecutiu aumenta el número de dones vinculades als serveis destinats a la inserció laboral, en aquest cas un 2,5%, significant ja un total de 513 dones vinculades en itinerari d’inserció laboral. I també aumenta un 5% el número de persones usuàries que han realitzat un procés d’inserció laboral amb un contracte de treball, amb un total de 361 insercions laborals aconseguides.

Finalment, els serveis destinat a joves continuent en creixement de nou,amb un 9% més de persones joves ateses als serveis de Rehabilitació de Joves i Itínere Joves, respecte al 2018.
Podràs consultar totes les dades d'atenció properament amb la publicació de la Memòria de Sostenibilitat 2019.

Códi de seguretat
Actualitzar