Usuaris de Joia visiten la cooperativa TEB

Els usuaris del servei Accés, gestionat per la Fundació Joia i que s’integra en la xarxa de serveis sociolaborals del Consorci del barri de La Mina, i els usuaris del Prelaboral de Sant Martí van visitar la setmana passada el grup cooperatiu TEB per conèixer com funcionen les rutines laborals a un centre especial de treball.

visitateb

Cinc usuaris d’Accés i 15 del prelaboral fan fer aquesta visita per les diferents instal•lacions de TEB que es dedica a l’embalatge de col•leccionables, entre altres coses. La Eva Llobera, psicòloga de la USAP, els va explicar com funciona una cooperativa i els va parlar dels drets i deures del treballadors i com això es compleix amb les rutines laborals.

El projecte Situat de la Fundació iPPSrns, que també forma part de la xarxa de serveis del barri de La Mina, i que treballa amb persones amb problemes de drogodependència, també va realitzar aquesta visita amb dos usuaris.

Códi de seguretat
Actualitzar