Quines activitats fa aquests dies el servei de Rehabilitació de Joves?

rehabjovesDurant el període de confinament pel Covid-19 el servei de Rehabilitació de Joves de Fundació Joia realitza activitats telemàtiques i seguiment entre els seus usuaris i usuàries, especialment per donar-los suport online per aquelles que estan fent l'activitat de l'Institut Obert de Catalunya (IOC).

En el cas de les persones usuàries vinculades al IOC, se les està ajudant en tot el procés d'acompanyament a la nova matriculació, ja que acaben d'acabar el trimestre i cal fer la matriculació actual tant per les que continuen com per les que començaran de nou. Això implica feina de coordinació amb la tutora, valorar cas a cas com ha anat l'anterior trimestre i veure què recomanen treballar amb cada una de les persones usuàries.

També es fa un seguiment per treballar quines són les assignatures que escolliran i les ajuden a enviar un correu electrònic a la tutora indicant-les. En els casos del nou alumnat es dóna suport a recopilar la informació i fer el pagament online de manera correcta.

S'ha preparat un calendari d'activitats grupal, que es du a terme a través de Google Meet, on compten cada dia amb activitats entre les 11 i les 13h, de temàtiques diferents, i també serveixen per promoure uns horaris més sans entre les joves.

horarijoves2

També s'estan enviant exercicis per tal que les persones usuàries estiguin actives i no perdin l'hàbit de treball ara que hi ha vacances de final de trimestre. Aquesta tasca es farà a través del Google Classroom.