Quines activitats fa aquests dies el servei Prelaboral?

ssplDurant el període de confinament pel Covid-19 el servei Prelaboral de Fundació Joia du a terme seguiment individualitzat telefònic, per Whatsapp o per videotrucada amb les persones usuàries.

Les activitats s'han estat treballant a nivell individual, adaptant-les a les necessitats de la persona usuària i de si tenen accés a un ordinador, a xarxes socials, etc. Per exemple, se'ls ha fet arribar exercicis d'informàtica, entrenament cognitiu o de català, entre d'altres, amb unes tasques a fer i amb un posterior seguiment via mail, i també se'ls ha enviat recursos d'oci per fer durant aquest període.

A través d'eines que permeten fer videotrucades, com Google Clasroom, Hangouts o Zoom, es fan activitats grupals com ara Mercat laboral, Taller de cuina (amb receptes senzilles que es puguin fer amb suport de la persona professional), Català (amb exercicis bàsics i comentari de notícies d'actualitat) o un grup de Benestar Emocional per poder treballar i reforçar estratègies d'enfrontament, entre d'altres.

horarispl