Parlem sobre els projectes pel Sant Jordi confinat a Xarxanet

inmaculada st jordi

Inmaculada Pinar, codirectora i directora tècnica de serveis de Fundació Joia, ha parlat a Xarxanet sobre la tasca que està duent a terme la fundació durant el confinament, i específicament sobre els plans per celebrar Sant Jordi.

Pinar explica que durant aquestes setmanes de confinament "hem reduït al mínim l’atenció presencial, només per a casos amb més vulnerabilitats i dificultats, i ho fem des dels nostres centres o a domicili. Les activitats, l’atenció individual i l’atenció familiar la fem en format telemàtic i telefònic", i destaca que "l’objectiu és no abandonar les rutines aconseguides i continuar amb els processos de recuperació i processos d’inserció laboral de les persones usuàries".

Sobre Sant Jordi, la codirectora explica que s'està realitzant un conte col·lectiu entre tots els serveis de l'entitat, i que es presentarà en un vídeo en directe a Instagram el proper dia de Sant Jordi: "És un projecte molt maco que ha sorgit arrel del confinament perquè realment no era el nostre pla per celebrar Sant Jordi. Però un cop vam veure que passaríem el 23 d’abril tancats a casa, vam pensar que havíem de fer alguna cosa que ens engresqués a professionals i persones usuàries de l’entitat".

Llegeix aquí l'entrevista completa.