Reprenem les activitats grupals presencials el 25 de maig

logoFJ

El proper dilluns 25 de maig els serveis assistencials de Fundació Joia reprenen la seva activitat grupal en format presencial, a través d'un Pla de Desescalada.

Aquest Pla de Desescalada s’implementarà juntament amb uns Protocols de Seguretat per la Covid que s'han elaborat i que s’implementaran tant a Fundació Joia com al centre especial de treball Apunts.

Les persones usuàries que acudeixin als nostres centres hauran de seguir unes estrictes mesures de prevenció:

- Només es podrà venir si tenen activitat grupal i/o seguiment individual planificat.
- Només es podrà venir 10 minuts abans de la cita.
- Caldrà esperar al carrer fins que vinguin a buscar a l'usuari/a.
- Caldrà portar mascareta quirúrgica en bon estat (no es permet l'ús de mascaretes de roba ni amb vàlvula).
- Caldrà entrar sense guants a les instal·lacions.
- Es prendrà la temperatura amb un termòmetre a distància abans d'accedir al centre.
- Abans d'entrar, caldrà rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic, que proporcionarem a l'entrada.
- Les fonts d'aigua estaran fora d'ús, de manera que caldrà portar-se la pròpia aigua de casa.
- Si la persona es troba malament no ha de venir, encara que tingui activitat grupal o seguiment, i haurà d'avisar a la seva TAD o inseridora laboral.
- Un cop finalitzi l'activitat cal anar directament cap a casa i no quedar-se a parlar al centre ni al carrer.
- Caldrà mantenir sempre una distància interpersonal de 2m.
- Les activitats grupals tindran una participació màxima de 8 persones usuàries més un tècnic/a (en proporció a les aules més petites).
- No realitzarem activitats grupals que requereixin contacte físic o utilització de l'espai de cuina.

Podeu consultar el calendari d'activitats grupals presencials i activitats telemàtiques aquí. Si teniu alguna consulta per a la vostra referent o voleu concertar una cita, consulta aquest article sobre com comunicar-te amb nosaltres i busca la opció que més et convingui.

Podeu consultar les mesures de prevenció al següent vídeo.