Parlem de la represa de les activitats grupals presencials a Els Matins de TV3

matins play

El programa Els Matins de TV3 ha visitat aquest 27 de maig la seu central de Fundació Joia per parlar de la represa de les activitats grupals presencials als serveis d'inserció social i laboral per persones amb trastorns de salut mental.

La codirectora i directora tècnica de Fundació Joia, Inmaculada Pinar, ha explicat la importància del retorn presencial als centres, especialment per un col·lectiu com el de persones amb trastorns de salut mental, que necessiten de l'atenció presencial i que no sempre disposen de les eines per mantenir una connexió telemàtica.

El programa Els Matins de TV3 també ha visitat una de les activitats que es duien a terme al centre, amb un nombre molt reduït de persones usuàries i amb les mesures de prevenció sanitària que s'han establert dins el Pla de Desescalada de l'entitat.

Podeu veure el clip amb la visita del programa al següent vídeo.