Presentem la Memòria de Sostenibilitat 2019

Memoria2019Fundació Joia ha publicat la Memòria de Sostenibilitat 2019, on es recull l’impacte de l’entitat, resultats, projectes i transparència, per tal d’analitzar els resultats de l'activitat durant l’últim any i fer un esbós dels objectius per al 2020.

Un punt clau per a Fundació Joia en l’anàlisi de dades assistencials que realitzem és el gènere. Per això hem tornat a destinar gran part dels esforços d’aquesta memòria a poder ampliar les dades presentades segregades per gènere, perquè tenim la convicció que això ens permet realitzar un millor anàlisi de la situació actual i, per tant, poder plantejar propostes reals i que aportin millors resultats.

L’altre factor clau que analitzem en les dades assistencials són les franges d’edat, perquè creiem que les persones joves són població diana latent que ha d’ocupar un lloc especial a la nostra entitat.
Les dades respecte a l’atenció de joves han augmentat, i un dels motius principals ha estat l’obertura del nou servei de Rehabilitació de Joves de Sant Martí. Així, hem atès al 2019 un 8,21% més de persones joves i s’ha vinculat un 13,51% més als nostres serveis d’inserció social i laboral.

Dades importants
Com cada any, la memòria recull les dades de l’activitat assistencial de l’entitat. Durant l’any 2019, Fundació Joia ha atès 2.128 persones i les seves famílies. D’aquestes 2.128 persones ateses, 1.895 s’han vinculat a un servei de l’entitat, 1.066 realitzen un itinerari d’inserció laboral i 985 l’han fet d’inserció social. A més, 361 persones han finalitzat el procés d’inserció laboral amb un contracte de treball.

Per tant, les xifres han augmentat en quant a atenció i inserció respecte l’any 2018: al 2019 s’han atès un 9,9% més de persones.

Memòria 2019 Apunts
A la Memòria 2019 d’Apunts destaca la crescuda de la línia de Missatgeria i Logística (15,2%), seguida de la línia d'Impressió Offset (9,9%). La facturació d’Apunts ha crescut un 3% respecte l’any anterior, que es tradueix en un 3% més d’impacte social generat.

Podeu consultar la Memòria de Sostenibilitat 2019 aquí.

0 #1 Inma Campos Quesada 19-07-2020 22:33
Me gustaría saber cuando se va hacer la memoria del confinamiento, para mí la Fundacio Joia y en especial Laura Javega y Marián Alzamora me han ayudado a no llevar a cabo un intento de suicidio a tener ganas de empezar a construir una vida después del fallecimiento en tres años de mis padres y aceptar mi enfermedad... tengo interés especial en saber si mi opinión sale reflejada; para mí es muy importante que se sepa la capacidad de entrega y trabajo de estas dos personas, grandes profesionales. Gracias a todos!!
Citar