Aturem les activitats grupals presencials pel rebrot de Covid-19

logoFJ

[Darrera actualització: 17/07/2020]

Fundació Joia comunica les següents mesures de protecció davant les recomanacions del Govern de la Generalitat de Catalunya arran dels nous brots actius de Covid-19:

A partir de dilluns 20 de juliol i fins el proper divendres 31 de juliol queden anul·lades totes les activitats grupals presencials de tots els serveis assistencials. Continuem amb l’activitat grupal virtual i reforcem i ampliem les activitats grupals virtuals.

Només es realitzarà atenció individual presencial amb cita prèvia de dilluns a divendres en horari de 9 a 14h, i de 15 a 19:30h pels Clubs Socials.

Amb aquesta mesura el que volem és ajudar a frenar els brots actius de la Covid-19 que hi ha ara mateix a Barcelona i tota la seva àrea metropolitana i poder seguir així les recomanacions que ha donat avui en roda de premsa el Govern de la Generalitat de Catalunya, i també volem seguir oferint una atenció presencial en salut mental comunitària que en aquests moments de crisi social i econòmica és imprescindible.

Per qualsevol dubte, les persones usuàries poden contactar amb la seva persona referent. Tot el personal de Fundació Joia està disponible al corresponent mail corporatiu, telèfon fixe i telèfon mòbil per a qualsevol consulta que tingueu.