Parlem sobre com ha afectat la pandèmia a la salut mental de les joves a Diari de Barcelona

fotodiaribcn

Marta Garcia, gestora transversal de Rehabilitació de Joves de Fundació Joia, ha parlat a Diari de Barcelona sobre com ha afectat la pandèmia de la Covid-19 a les persones joves i com han treballat els serveis de salut mental de la Fundació.

Garcia ha parlat sobre la situació de les joves, especialment durant el confinament, on un dels principals obstacles ha estat l'aïllament d'aquest grup, i "això s'ha agreujat molt més perquè nosaltres estàvem treballant abans del confinament perquè poguessin sortir de casa i fer un treball més comunitari, i l'objectiu ha anat cap enrere", afirma a Diari de Barcelona.

A l'article també exposa el funcionament de Fundació Joia durant el confinament, especialment de la seva àrea de Joves, on "el primer que vam fer va ser donar atenció telemàtica durant els 7 dies de la setmana i atenció presencial per als casos més greus que ho necessitaven amb urgència. A més, vam adaptar tot el pla funcional d'activitats, que són les activitats que feien els joves quan venien al centre", afirma Marta Garcia.

Llegeix aquí l'article complet.