Participem al Park(ing) Day 2020

pkingdaybcn20Els serveis de Fundació Joia participaran el proper 18 de setembre al Park(ing) Day 2020 a Barcelona. Enguany, arran de la crisi sanitària de la Covid-19, es vol reivindicar la necessitat d’incrementar el verd a la ciutat, els espais de jocs i l’espai públic, de reduir els cotxes i la contaminació i les emissions generades pels cotxes i de construir altres escenaris i formes de viure respectuoses amb el medi ambient i les generacions futures.

Es tracta d’una acció de ciutat performativa, educativa i reivindicativa, on diverses entitats, col·lectius i ciutadania en general, transformen de forma temporal places públiques d’aparcament en parcs, jardins i altres formes d’espai públic amb l’objectiu de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient.

Aquest any hi haurà més de 60 instal·lacions arreu de la ciutat, ocupant places d'aparcament per reclamar-les com a espai dedicat a les vianants. Durant el dia, dins les places, es programaran activitats, tallers i xerrades.

Els serveis de la seu de Sants-Montjuïc comptaran amb un Racó Zen a l'Avinguda Josep Tarradellas 13-15-17 de 9 a 14h.