Participarem en un webinar sobre evidència científica en el disseny de programes

webinar

Fundació Joia participarà el proper 7 d'octubre a les 16h en el webinar 'Com puc incorporar l’evidència en el disseny de programes?' que impulsen l'Institut Català de Polítiques Públiques (Ivàlua) i la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

Ivàlua i la Taula del Tercer Sector van iniciar l’any 2017 una col·laboració orientada a promoure la cultura de l’avaluació entre les entitats del tercer sector social. Aquest 2020, han impulsat un programa de formació virtual dirigit a les persones responsables de les tasques vinculades amb el seguiment i l’avaluació de totes les entitats del tercer sector social. Els objectius són sensibilitzar sobre la importància d’avaluar les intervencions socials i incorporar l’evidència en el seu disseny, a més d’enfortir les capacitats de les entitats, posant recursos específics a la seva disposició.

En aquest cicle de webinars la codirectora i directora tècnica de Fundació Joia, Inmaculada Pinar, aportarà la nostra experiència pràctica pel que fa a l'evidència científica en el disseny de programes.

0 #1 Jose 01-10-2020 21:22
estoy interesado en participar en el webinar gracias
Citar