Parlem sobre el webinar sobre evidència científica en disseny de programes a Xarxanet

inmaculada st jordi

Inmaculada Pinar, codirectora i directora tècnica de serveis de Fundació Joia, va parlar a Xarxanet sobre el webinar sobre evidència científica en el disseny de programes on vam participar el passat 7 d'octubre.

Pinar va participar en aquest webinar, impulsat per la Taula d'Entitats de Tercer Sector Social de Catalunya i l'Institut Català de Polítiques Públiques (Ivàlua), presentant el cas pràctic de Fundació Joia i l'experiència amb els programes d'inserció laboral en el mercat ordinari de persones amb problemes de salut mental.

Sobre la importància d'incorporar l'evidència en el disseny de programes d'una entitat, Inmaculada Pinar afirma que "és important incorporar l’evidència perquè dona més fiabilitat a les intervencions i programes, atès que es basen en un coneixement contrastat i no només en impressions o intuïcions". En el cas de Fundació Joia, explica que "ens va portar a incorporar modificacions rellevants en el disseny, el que va comportar la millora contínua i ens va permetre afinar les estratègies", i que "va permetre augmentar el compromís i la confiança de tots els implicats en els programes (persones usuàries, empresàries i professionals) en els objectius d'inserció laboral en el mercat ordinari de les persones amb problemes de salut mental".

Llegeix aquí l'entrevista completa.