Movem les capacitats a la Fira d’Entitats

El passat dissabte 8 de juny, el Servei de Rehabilitació Comunitària de Sants de Joia va participar a la Fira d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta, i va donar a conèixer les capacitats de l’entitat sota la dinàmica ‘Tria la teva capacitat’.

firaentitats

El servei va disposar d’una carpa on es va mostrar material divulgatiu de l’entitat al públic en general i així donar-se a conèixer al barri. A més, va oferir al llarg de tota la jornada  la dinàmica ‘Tria la teva capacitat’ on la gent podia triar entre les diverses capacitats que caracteritzen la fundació i enganxar-la a un plafó i posteriorment fer-se una xapa amb ella.
Van participar a la jornada més de 30 usuaris del servei, va haver molta afluència de públic i va visitar l’estand el regidor del districte de Sants-Montjuïc, Jordi Martí.
Podeu veure totes les fotografies fent clic aquí.

Códi de seguretat
Actualitzar