El Tió dels Aliments Solidaris no s'atura per la Covid

TióAliments20 1000 2

Els dies 9 i 10 de desembre Fundació Joia celebra el VIII Tió dels Aliments Solidaris en col·laboració amb la Creu Roja de Barcelona recaptant aliments i productes per als infants, en una edició en la que més que mai volem donar suport als col·lectius vulnerables, especialment afectats per la pandèmia de la Covid-19.

Les parades comptaran amb protocols de prevenció sanitària: disposarem de gel hidroalcohòlic i gestionarem l'espai per evitar aglomeracions. Enguany, per evitar donar papers i així evitar el risc de contagi, disposarem de la informació a través d'un codi QR que es podrà llegir des del telèfon mòbil. En tot moment se seguiran els protocols de prevenció establerts per Fundació Joia a les seus.

Els serveis de Rehabilitació Comunitària i Rehabilitació de Joves, Prelaborals i Clubs Socials de Fundació Joia recolliran bolquers, cereals, sucs, tovalloles higièniques i tots aquells aliments i productes que es puguin destinar als nadons i infants, i els donarem a la Creu Roja perquè els distribueixi entre diversos col·lectius que tinguin necessitats assistencials.

Ens trobaràs de 9 del matí a 5 de la tarda a tres punts de la ciutat:

-    Gràcia (c/Indústria, 129)
-    Sant Martí (c/Perú, 151)
-    Sants (Plaça dels Jardins de Màlaga, 29)

L’any passat es van recaptar 1.359kg de menjar i productes infantils en tres parades i enguany esperem superar aquesta xifra.

Us hi esperem!