Els Clubs Socials participen a una nova edició del Cicle Vores i Ales

voresales20El grup de teatre Kalidoskopi dels Clubs Socials de Fundació Joia, juntament amb d'altres clubs que pertanyen a Fòrum Salut Mental, participa al Cicle “Vores i Ales: Art a tocar”, concretament a la Mostra d'espectacles virtuals mutidisciplinars, que tindrà lloc el 20 de novembre a les 17h en format online.

“Vores i Ales” és una curadoria col·lectiva entre Fundació Joia, els programes artístics del centre cívic Can Felipa, la biblioteca Manuel Arranz del Poblenou, uTOpia Barcelona, l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, el Districte de Sant Martí i artistes i professionals independents. L'edició d'enguany s'ha hagut de reinventar a causa de la pandèmia, de manera que la mostra on participa Kalidoskopi s'haurà de fer en format online.

Juntament amb 5 clubs socials més de Fòrum realitzarem una mostra de diferents arts escèniques mitjançant la plataforma ZOOM. És una activitat oberta a la comunitat i convidem tothom que vulgui passar una tarda entretinguda a connectar-se des de casa. Per finalitzar, es realitzarà un vídeo resum de la jornada per a poder tenir un record de la nostra participació al festival en un any tan diferent.

Es podrà accedir a la trobada a través de Zoom, amb l'ID de reunió 469 894 0026 i la contrasenya ClubsForum.