Els Clubs Socials participaran al Festival Social TUDANZAS

tudanzas20Les persones usuàries dels Clubs Socials de Fundació Joia participen al Festival Social TUDANZAS entre el 20 i 22 de novembre en format online.

És el tercer any que els Clubs participen en aquest festival, un moviment artístic i social de referència que facilita la generació d'iniciatives artístiques col·lectives que incentiven el desenvolupament social sostenible al territori.

Enguany el festival s'ha de reinventar degut a la pandèmia de la Covid-19. Algunes activitats es faran en centres cívics, però la participació dels Clubs Socials serà en format digital, presentant el vídeo "Efímeros", un clip de dansa reflexionant en la situació viscuda els darrers mesos i actualment.

A més, aquest any el festival TUDANZAS traspassa fronteres i crea una col·laboració amb al Mostra de la Facultat d'Art de Paraná a Curitiba (Brasil). Durant la pandèmia, l'alumnat de la facultat va crear vídeos de dansa durant el confinament, i ara han decidit crear una mostra amb el material produït. Per tal de compartir experiències, visió i art, s'alia amb TUDANZAS, creant llaços i permetent la visibilitat dels projectes creats aquí i allà, de manera que el vídeo creat per Kalidoskopi arribarà a Brasil, una oportunitat interessantíssima per intercanviar visions.

Aquí trobaràs més informació sobre TUDANZAS.