Un alumne del Curs de Restauració ens explica la seva experiència

cursrestauracio

El passat 1 de setembre es va iniciar el Curs d’Auxiliar de Restauració dins el Projecte Singulars de Fundació Joia, amb una valoració molt positiva per part de les persones usuàries. El Joel Cortés, alumne del curs, ens explica la seva experiència.

Aquest curs està destinat a persones joves d'entre 16 i 29 anys que pateixen malestar psicològic i/o algun trastorn de salut mental i té per objectiu capacitar-les per a poder accedir al mercat de treball en el sector professional de turisme i restauració. En aquests primers mesos estan treballant en el perfil d'auxiliar de cuina, el coneixement del sector professional del turisme i restauració i reforçant els idiomes de català i anglès.

És per aquesta raó que durant 6 mesos reben formació teòrico-pràctica per millorar les seves competències tècniques i professionals en les tasques d'auxiliar de cuina, ajudant de cambrer i fregaplats, adquirint també eines per desenvolupar les competències transversals necessàries per als llocs de treball: organització, adaptació al canvi, treball en equip, capacitat de comunicació i atenció al client. El curs inclou pràctiques professionals a empreses i un acompanyament personalitzat per a la inserció laboral i el manteniment posterior del lloc de treball.

Aquest curs forma part del Programa Talent Jove del Projecte Singulars atorgat pel SOC i cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil del Fons Social Europeu que s’emmarca dins del Programa de Garantia Juvenil.

gencat  logo soc  fons social   trabajo