Treballem la recerca de feina al Prelaboral de Sants

recerca

Des del servei Prelaboral de Sants treballen cada setmana la recerca de feina amb les persones usuàries del servei que volen iniciar o han iniciat un procés de recerca de feina i per aquelles que es plantegen opcions formatives i/o de voluntariat.

Aquesta activitat forma part de l’àrea de Tallers d’apropament, coneixement i orientació al món laboral del Pla Funcional d’Activitats del Servei Prelaboral, i l’objectiu principal és que la persona pugui conèixer i aprendre a utilitzar de manera autònoma els diferents canals de recerca de feina, voluntariat o formació, potenciant la seva autonomia i capacitats, i adquirint un rol més actiu en el seu procés d’inserció laboral.

Entre els objectius més específics de l’activitat es troba: fer un anàlisi i recerca de CET’S o EI’s de l’àmbit territorial, fer un anàlisi i recerca d’opcions de voluntariat, tenir control sobre les accions de recerca realitzades (trucades, inscripció a ofertes, respostes obtingudes) mitjançant l’agenda, tenir un rol més actiu realitzant accions concretes (inscripció a borses, autocandidatura, valoració d’ofertes, inscripció a cursos, cursar peticions d’informació), i fomentar l’autonomia: enviar el propi CV i carta a aquelles ofertes vacants que així ho demanen.