Parlem de la nostra experiència amb la FP Dual de l’Institut Salvador Seguí

fpdual

Des de Fundació Joia hem participat en un vídeo sobre la Formació Professional Dual que realitza l’Institut Salvador Seguí. A l’entitat incorporem als nostres serveis alumnes d’aquest centre perquè facin amb nosaltres les seves pràctiques laborals.

La Gestora Transversal de l’Àrea de Rehabilitació de Joves i Adults de Fundació Joia, Marta García, explica l’experiència que ha tingut l’entitat amb l’alumna Laura Cardona, provinent d’aquesta formació. La Marta, com la seva tutora, remarca que des de que la persona entra al servei “forma part de l’equip de treball i es responsabilitza de les tasques”.

Per a l’empresa, diu García, “és una preparació a mida del professional que volem tenir perquè es forma amb els valors i la missió de l’entitat; és una persona que s’ha preparat amb nosaltres i sap el que l’empresa està esperant d’ella”.