Participem en una sessió de caracterització a Thuya

thuya

El 24 de març, sis usuàries dels serveis de Rehabilitació de Joves de Fundació Joia van participar en una sessió de caracterització a l’escola oficial d’imatge personal Thuya.

Aquesta sessió forma part d’un voluntariat corporatiu entre Fundació Joia i Thuya per donar l’oportunitat a les persones usuàries de l’entitat d’experimentar alguns dels continguts que ofereix Thuya i així encaminar la seva trajectòria professional.

Aquesta col·laboració s’ha estructurat en tres sessions. La primera ha estat la de caracterització, on una tècnica de Thuya ha impartit una petita introducció teòrica a les tècniques de caracterització i bodypaint i després han fet una pràctica.

La segona sessió s’impartirà aquest dijous 25 de març i serà sobre imatge personal, maquillatge i perruqueria, en la qual participaran 12 dones del Grup de Dones del servei de Rehabilitació Comunitària. I la tercera sessió es realitzarà aquest divendres 26 de març, on es farà assessoria d’imatge per ajudar les persones participants a millorar la seva inserció laboral. Hi participaran 8 dones i 4 homes dels serveis Itínere i Prelaboral de Fundació Joia.

Aquí teniu el directe de la primera sessió de caracterització.