Vota en el nostre concurs cultural de Sant Jordi

santjordi21

Per celebrar el dia de Sant Jordi, des dels serveis de Fundació Joia les persones usuàries han participat en un concurs cultural amb tres categories: dibuix, fotografia i escriptura, i ja poden començar les votacions.

T’expliquem com votar en cada categoria:

Dibuix: totes les obres participants es penjaran a Instagram Stories de Fundació Joia (@fundaciojoia) el 22 d’abril a partir de les 10h i es podrà fer la votació fins el 23 d’abril a les 10h. La persona guanyadora s’anunciarà a través d’un post durant el matí del dia 23.

Fotografia: les fotografies participants es penjaran en un àlbum al compte de Facebook de Fundació Joia (@joiafundacio) el dia 22 d’abril a les 10h i es podrà fer la votació fins el 23 d’abril a les 10h. La persona guanyadora s’anunciarà durant el matí del dia 23 a través d’una publicació a Facebook.

Escriptura: totes les obres presentades es poden llegir aquí. Les votacions es poden realitzar aquí fins el 23 d’abril a les 10h. La persona guanyadora s’anunciarà a Facebook el 23 d’abril durant el matí.

0 #1 Gemma 22-04-2021 16:54
La foto de la fuente y la meditación
Citar