Entreguem roses solidàries per Sant Jordi

avismonsantjordi

Des dels serveis Projecte Singulars i SRC Sants hem realitzat dues accions comunitàries per celebrar Sant Jordi d’una manera diferent.

Des del curs de missatgeria que s’imparteix a Projecte Singulars han col·laborat amb el projecte Roses contra l’Oblit, d’Amics de la Gent Gran, per a que totes les persones grans que estan soles a casa poguessin rebre el seu obsequi el dia de Sant Jordi.

20210420 102226

Els 9 joves del curs de missatgeria van recollir dimarts passat els obsequis a Amics de la Gent Gran i les adreces per poder fer el repartiment, i dimecres i dijous van lliurar-los casa per casa.

També des del servei de Rehabilitació Comunitària de Sants el dia 23 les persones usuàries van realitzar un voluntariat acompanyat amb Avismón. Van portar roses de Sant Jordi i llibres a la Teresa, l’Encarna, la Margarita i la Maria. Van col·laborar així a fer arribar aquest dia tan especial a persones grans que viuen soles a casa.