El Club Social participa en la 4a Jornada Parlem Obertament

parlemobertament

El dimarts 15 de junt el Club Social de Gràcia ha participat en la 4a Jornada Parlem Obertament que es va organitzar a la Plaça de la Virreina per parlar sobre ‘Salut mental i les conseqüències de la pandèmia’.

A la plaça es va posar un sofà i un micròfon perquè diferents persones amb experiències en salut mental donessin les seves visions, reflexions, experiències, idees, sentirs i pensaments sobre com la situació actual afecta a la nostra salut mental.

Per part de Fundació Joia va participar Aitor López, tècnic del Club Social de Gràcia, per parlar sobre resiliència. També es va fer una entrevista a Joan Carles Caminal, usuari del servei de Club Social de Fundació Joia.

La jornada va comptar amb diferents intervencions per part de persones expertes i en primera persona en salut mental i es va deixar micròfon obert per si algun ciutadà o ciutadana s’animava a participar.