Apunts parla de talent com a patrimoni personal al Charter de la Diversitat

El director-gerent d’Apunts, Julio Castillo, va explicar aquest dimecres el compromís empresarial que té Apunts a l’acte de signatura del Charter de la Diversitat, a la seu de Barcelona Activa, on va remarcar l’objectiu de “no retenir el talent dels professionals d’Apunts perquè és el seu patrimoni personal”.

xavierlopezapunts

L’acte, que va comptar amb l’entrega dels diplomes d’adhesió amb el Director general d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom, Xavier López, i amb el president de la Fundació Diversitat, Javier Benavente, va servir, un cop més, per traslladar les bones pràctiques i inquietuds d’empreses que se sumen amb aquesta setena signatura, com és el cas de l’empresa d’economia social Apunts.

Castillo, qui va compartir taula amb empreses com Allianz, Clece i la Fundació Privada ACSAR, va explicar les peculiaritats d’Apunts i també els dos principals motius que mouen a aquesta mitjana empresa: “Quan aconseguim clients i treballs per realitzar a Apunts, i quan aconseguim que un dels nostres professionals deixi de treballar a Apunts perquè ha aconseguit una inserció a una empresa ordinària”.
El director-gerent d’Apunts va voler remarcar que una de les grans diferències que tenia Apunts amb la resta d’empreses amb les que compartia taula és que en aquesta empresa d’economia social “no es reté el talent, al contrari, el creem i el promocionem i un cop ja es té això el deixem anar, perquè el talent és el patrimoni de cada professional”.

La jornada va finalitzar amb l’entrega de tots els diplomes a més de 20 empreses, entre les que comptaven la cadena d’hotels Le Meridien Barcelona, Sanofi, Grup Serhs i el Institut Català d’Oncologia, entre altres.

Charter de la Diversitat
És una iniciativa que sorgeix de Directives Europees per millorar l’eficàcia empresarial, la sostenibilitat social i el respecte per la legislació vigent en material d’igualtat i la no discriminació. Defensa el dret de totes les persones, independentment del seu gènere, raza, nacionalitat, edat, cultura, religió, orientació sexual i discapacitat. Treballa pel dret a la igualtat d’oportunitats en l’accés a un lloc de treball i a la conciliació de la vida laboral amb la familiar.

Códi de seguretat
Actualitzar