Celebrem la setmana del Firafest amb activitats i un concert

firafest21

Del 5 al 9 de juliol Fundació Joia celebra el Firafest, la festa de l’estiu de l’entitat, amb una setmana d’activitats als serveis i amb un concert com a cloenda.

Durant la setmana, els diferents serveis de l’entitat realitzaran activitats perquè les persones usuàries puguin gaudir de tota una setmana d’activitats que són diferents a les que realitzen habitualment al seu servei.

Aquestes activitats serveixen per enfortir llaços entre persones usuàries i serveis, ja que es realitzaran tres tipologies d’activitats:

- Activitats de seu: són activitats a les quals poden assistir tots els serveis d’una mateixa seu (Sants, Gràcia, Sant Martí). Activitats com bingo, showcooking, taller d’improvisació teatral, got talent, Pasapalabra, entre d’altres.

- Activitats d’àrea: són activitats per als serveis que pertanyen a la mateixa àrea (SPL, SRC, Joves, Club Social, Itínere, etc). Activitats com campionat de bàsquet, bàdminton, tècniques de relaxació, voluntariat, entre d’altres.

- Activitats transversals: són activitats a l’aire lliure a les quals pot assistir qualsevol persona usuària de qualsevol servei i seu. Activitats com ping-pong, tastet de mindfulness, caminades, entre d’altres.

Com a cloenda de la setmana del Firafest, el divendres 9 de juliol de 17h a 19h celebrarem un concert davant la Biblioteca de Poblenou (c/Joncar, 35) amb l’actuació del grup Robin Surf. Durant el concert donarem els premis del concurs fotogràfic del Firafest i sortegarem entrades per anar a veure una obra de teatre, amb la col·laboració de la Sala Beckett.