Parlem de la nostra experiència en horts urbans al Green Walls Co-mida Event

greenwalls

L’Eloi Torns, tècnic del servei de Rehabilitació Comunitària de Sants de Fundació Joia, ha participat en el Green Walls Co-mida Event per explicar l’experiència de Fudació Joia en la gestió d’horts comunitaris.

Durant la xerrada, Torns ha exposat l’experiència dels serveis de Fundació Joia amb la gestió d’horts comunitaris en el Projecte Horts al Terrat (guanyador del premi EPSA 2019), i la importància de la implicació del col·lectiu de salut mental en aquests per aconseguir un teixit social i la implicació en la millora de la qualitat de vida a les ciutats i de les persones que hi viuen.

L’esdeveniment ha començat amb una visita del primer prototip realitzat de sistema vertical intel·ligent per cultivar plantes comestibles i produir energia, que està funcionant des del mes de març en l’horta comunitària del Passatge Trullàs al Poblenou.

Després s’han fet tres taules temàtiques: Participació i co-gestió, Producció hortícola i ecosistemes urbans, i Desenvolupament tècnic de parets de cultiu. L’esdeveniment ha acabat amb una sessió de networking amb tots els participants convidats.