Celebrem la cloenda de la setmana del Firafest amb un concert

cloendafirafest

La setmana del 5 al 9 de juliol hem celebrat el Firafest, la festa de l’estiu de Fundació Joia, durant la qual els serveis han realitzat diferents activitats a tots els centres de l’entitat, i el dia 9 hem celebrat un concert de cloenda amb el grup Robin Surf.

Durant la setmana del Firafest s’han realitzat activitats com bàsquet, bàdminton, bingo, showcooking, zumba, ping-pong, taller d’escriptura xinesa i àrab, caminades, Got Talent, improvisació teatral, i taller de Kahoot, entre d’altres. Les persones usuàries de tots els serveis i centres de Fundació Joia s’han pogut apuntar a les activitats amb l’objectiu de gaudir d’activitats que no es fan normalment als serveis i que són més de caràcter lúdic. També els ha servit per conèixer altres centres de l’entitat i persones usuàries d’altres serveis.

El divendres 9 de juliol s’ha realitzat la cloenda del Firafest amb un concert del grup Robin Surf, davant la Biblioteca de Poblenou. Durant el concert s’han donat els premis del concurs fotogràfic del Firafest i s’ha realitzat el sorteig de dues entrades per anar a veure una obra de teatre, amb la col·laboració de la Sala Beckett.

activitatsfirafest2   activitatsfirafest1