El SRC visita l’exposició TeamLab al CaixaForum

teamlab

El servei de Rehabilitació Comunitària de Sants ha visitat l’exposició TeamLab que ofereix el CaixaForum, on les persones usuàries han pogut realitzar una visita interactiva d’art digital.

A la primera sala de l’exposició han vist diferents grafies japoneses que al tocar-les exploten en diferents formes i colors formant objectes i animals. En la segona sala han realitzat un dibuix i aquest s’escaneja per a formar part de l’obra i moure’s per les parets de la exposició al llarg de 24 hores. Les persones usuàries, amb les seves accions i comportaments durant l’exposició, han pogut provocar canvis en l’espai i generar imatges úniques a través d’un procés de creació col·lectiva.

Aquesta exposició investiga els vincles entre art, tecnologia i natura. És una experiència immersiva i multisensorial que convida a repensar la relació amb el que ens envolta.