El taller creatiu del Club Social participa en el concurs Volart

volartclub

Des del taller creatiu del Club Social de Sants de Fundació Joia han donat espai a les persones usuàries per a la reflexió i la creació artístiques de postals per presentar-les al concurs postal solidari Volart, que ha posat en marxa el Centre de Formació i Prevenció de Mataró (CFP).

Les persones usuàries que han volgut participar han treballat dues sessions dedicades a la creació conceptual i plàstica de les postals. L’objectiu és que aquestes postals serveixin de vincle, ja que les postals seleccionades s’envien al CFP i aquest les fa arribar a una entitat relacionada amb el lema que guia la creació de la postal: Un refugi.

Volart és un certamen que té com a finalitat potenciar l’art en una doble vessant: plàstica i escrita, alhora que promou la solidaritat i les sinèrgies entre entitats, col·lectius i comunitat. El que vol és visibilitzar les capacitats creatives de persones majors d’edat vinculades a recursos de la xarxa pública de salut mental.