Consulta els horaris d’estiu dels serveis de Fundació Joia

horarisestiu21

Amb motiu de l’arribada de les vacances d’estiu, els horaris dels serveis de Fundació Joia canvien. Alguns serveis no estaran operatius durant tot el mes d’agost i d’altres canvien el seu horari.

Els serveis que adapten els seus horaris durant l'agost i estaran oberts són els següents:

Els Clubs Socials es mantenen oberts del 26 de juliol al 6 d'agost, ambdós inclosos, en horari de 15h a 19.30h amb activitats d'estiu. Del 9 al 22 d'agost, ambdós inclosos, els Clubs quedaran tancats. Tornen a obrir, mantenint les activitats d'estiu, del 23 d'agost al 8 de setembre, ambdós inclosos. A partir del 13 de setembre tornen les activitats i tallers regulars de l'any als Clubs Socials.

Els serveis de Rehabilitació Comunitària d’Adults i de Joves fan horari especial la setmana del 2 al 6 d’agost i la del 23 al 27 d’agost amb horari de 8h a 14h, i la resta de dies mantenen el seu horari habitual.

Els serveis que tanquen del 2 al 31 d'agost, ambdós inclosos, són:
- Serveis Prelaborals
- Itínere
- Itínere Joves
- Itínere +45
- Bitàcola

També podeu consultar els horaris del nostre centre especial de treball Apunts durant aquests dies de vacances aquí

Que passeu un bon estiu!