Els Clubs Socials comencen les activitats d’estiu

activitatsclubsestiu

Els Clubs Socials de Fundació Joia han començat les activitats d’estiu, que es realitzaran del 26 de juliol al 6 d’agost i del 23 d’agost al 8 de setembre, en horari de 15h a 19.30h.

Els dilluns, de 17h a 18h es realitzarà assemblea setmanal i presentació de l’horari i les activitats de la setmana perquè les persones usuàries es puguin inscriure, i de 18h a 19.30h es faran activitats al centre o externes que inclouran jocs, sortides pel barri, prendre un refrigeri, entre d’altres.

Els dimarts són culturals, i a partir de les 16h es pot escollir entre dos plans. El Plan A inclou activitats d’Interclubs i el Plan B són sortides a museus i exposicions. Els dimecres el continguts de les activitats seran canviants, però seran activitats conegudes pels membres del Club, com ball, cuina d’estiu, corporal, cinefòrum, mindfulness, pintura, etc.

Els dijous també seran diversos: es podrà fer Interclubs o activitats com piscina, platja, anar a les Golondrinas, etc. I els divendres seran a l’aire lliure: a partir de les 16h es podrà fer Interclubs o activitats de cada club, com passejades, rutes i sortides a l’aire lliure, visitar parcs, fer rutes urbanes, entre d’altres.