Iniciem les formacions del projecte pilot ‘Persona usuària mentora’

usuariamentora

Els serveis de Fundació Joia estan posant en marxa un projecte pilot anomenat ‘Persona usuària mentora’ i que ha començat fent formacions l’última setmana de juliol.

‘Persona usuària mentora’ és un projecte pilot que iniciaran els serveis en el mes de setembre, i durant l’última setmana de juliol s’estan realitzant formacions a les persones usuàries que de forma voluntària han volgut participar i portar a terme de forma temporal el rol de persona usuària mentora.

Les persones usuàries mentores esdevindran en aquesta prova pilot, durant els mesos de setembre, octubre i novembre, un actiu referent per a d'altres persones usuàries de més recent vinculació, ja que els podran transmetre la seva pròpia experiència i coneixement sobre el servei i la Fundació.

Assisteixen a les formacions, que s’estan realitzat en modalitat oberta (presencial i telemàtica a la vegada), un total de 30 persones usuàries.