Els serveis de Fundació Joia reprenen activitats

postestiu

Tots els serveis de Fundació Joia han reprès les activitats i tallers després de les vacances d’estiu, excepte els Clubs Socials que continuen amb les activitats d’estiu fins el 8 de setembre.
Els serveis Prelaborals han començat aquesta setmana amb les activitats habituals, com recerca de feina, taller de bicicletes, habilitats socials i taller d’enquadernació i d’electricitat, entre d’altres.

Els serveis de Rehabilitació Comunitària han reprès els taller de rehabilitació cognitiva, lectoescriptura, jocs de relació, cuina bàsica, taller de paraula, i la càpsula de maneig d’smartphone, entre d’altres. El servei de Rehabilitació de Joves ha tornat a fer reforç de IOC, taller esportiu i còmic.

En el cas dels Itínere, han començat a fer club de feina, alfabetització informàtica i entrevista de feina; i Itínere Joves realitza recerca de feina i dinàmiques grupals.