Les rutes realitzades pels usuaris dels Clubs Socials triomfen aquest estiu

rutesclub

Els serveis de Club Social de Fundació Joia no han parat activitats durant l’estiu i aquest any han pogut oferir moltes activitats gràcies a la pro activitat i l’autogestió de les persones usuàries.

Una de les activitats que aquest any ha augmentat la seva participació considerablement, ja que han completat l’aforament disponible de 15 persones per activitat, han estat les rutes on el guia era una persona usuària del Club. S’han realitzat 3 activitats d’aquest estil.

Una d’elles ha estat més de natura i muntanya, en la que el Ricard del Club Social de Sants ha realitzat una ruta per Montjuïc, passejant pel litoral del Castell de Montjuïc, amb una parada al berenador del Migdia i una ruta pel pantà de Vallvidrera.

Una altra activitat ha estat més cultural i el Xavier ha realitzat una ruta històrica pels teatres del Paral·lel. I l’última activitat ha sigut de rutes per barris on alguns companys viuen, i l’Àngela i el José Luís han explicat la història en primera persona de La Mina i la Barceloneta.