Els joves descobreixen espais nous al Parc de Joan Miró

caminadamiro

El servei de Rehabilitació de Joves de Sants, dins l’activitat de caminades, han realitzat una sortida des de la seu de Fundació Joia a l’avinguda Josep Tarradellas fins al Parc de Joan Miró.

Una de les primeres sortides després de vacances ha sigut per conèixer i descobrir nous carrers del barri de Sants. El recorregut que han seguit els ha portat des de la seu que té Fundació Joia a l’avinguda Josep Tarradellas, on els joves fan les activitats i tallers, fins el Parc de Joan Miró, un espai on han pogut gaudir d’una estona de tranquil·litat i de contacte amb la natura.

Aquesta activitat es realitza dins de l’objectiu del servei de Rehabilitació de Joves de que els i les joves puguin crear vincles amb els seus companys gaudint de moments i activitats conjuntes, sumant el fet que és una activitat a l’aire lliure i que els anima a gaudir de la ciutat i conèixer els diferents espais, tot fent una mica d’exercici.