El Club Social participa en el projecte Compartides d’ARTransforma

identitatsclub

Des del Grup Abast Art del servei de Club Social han participat per primera vegada en el projecte Compartides d’ARTransforma, dins el programa Música a l’Abast d’aquesta entitat.

Aquesta col·laboració, juntament amb les aportacions musicals i artístiques d’altres entitats educatives, socials i culturals que també han participat, ha culminat amb l’edició d’el llibre Identitats. Aquest llibre és un recull de músiques, fotografies i textos creats al llarg de 2019, 2020 i 2021 fruit de la participació de més de 150 persones amb i sense discapacitat. El llibre té en compte elements d’accessibilitat, com la mida i tipus de lletra, i està disponible també en format Audiollibre.

Els projectes sempre posen l’èmfasi en el procés creatiu col·lectiu en el qual persones ben diverses es troben i comparteixen vivències, coneixements, idees i espais, forjant profunds aprenentatges artístics i de vida.

Tanmateix, es dona sempre l’oportunitat d’actuar davant el públic per mostrar les diferents creacions, però en les últimes dues edicions s’ha hagut de cancel·lar. Per això s’ha creat el llibre Identitats, on s’hi troben tres codis QR que porten a tres de les peces musicals gravades en un estudi, diferents textos de les persones participants, i les fotografies que han creat.

El Grup Abast Art del Club Social és un grup musical de sis persones usuàries de Interclubs, amb la col·laboració d’un tallerista musicoterapeuta d’ARTransforma. Realitzen un taller anual duna hora i mitja setmanal.