Organitzem el cicle de debats virtuals per a empreses amb la XIB

cartellciclexib

El proper 6 d’octubre la Xarxa per a la Inclusió Laboral (XIB) inaugura un cicle de trobades virtuals adreçades al teixit empresarial amb la xerrada 'Repensant l'empresa del futur, claus per a la inclusió amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible'. Fundació Joia és una de les entitats organitzadores com a membre de la XIB, juntament amb altres entitats dedicades a l'atenció de persones amb discapacitat.

El cicle de xerrades, que es realitzaran el 6 d’octubre, el 10 de novembre i el 3 de desembre, donen un espai a diferents empreses que volen compartir les seves experiències i formes exitoses d’incloure persones que aporten talent i capacitats a les seves empreses.

El tema de les xerrades serà diferent en cadascuna, però se centraran en la inclusió laboral de les persones amb discapacitat i en el guany que la diversitat aporta tant a treballadors com a empreses.

El cicle proposa tres xerrades-debat:
-El 6 d’octubre, amb el títol ‘Repensant l’empresa del futur, claus per a la inclusió amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)’. A càrrec de Josep Maria Canyelles, de Respon.cat, i Josep Maria Batalla, de la Casa de Carlota & friends, experts en la temàtica. Moderarà Francina Ballester de l’entitat ACAPPS.

-El 10 de novembre, amb el títol ‘Beneficis per a les empreses: la inclusió beneficia a totes, de les petites a les més grans’. Pendent ponents i moderador/a.

-El 3 de desembre, amb el títol ‘L’èxit de la inclusió: quins són els factors que ho fan possible’. Pendents ponents i moderador/a.
Totes les xerrades seran en línia de les 12.30 a les 14 hores, obertes a tothom i gratuïtes. Cal inscripció prèvia. La podeu fer omplint el formulari d’inscripció. Un cop us hàgiu inscrit se us enviarà l’enllaç per participar a les xerrades-debat.