Els joves de Sant Martí participen en el Cicle de tallers de bioconstrucció al Jardí de les papallones

bioconstruccio

El passat divendres 1 d'octubre el servei de Rehabilitació de Joves de Sant Marti va participar en el Cicle de tallers de bioconstrucció proposats per l'associació De mans a terra.

Fins a 7 joves del servei van participar en el taller de superadobe, una tècnica per realitzar construccions amb materials sostenibles i sense necessitat de realitzar fonaments. En aquesta ocasió, i mitjançant aquesta tècnica, es van construir uns bancs de més de 20 de metres per al Jardi de les papallones, ubicat al passatge Trullàs del Poblenou.

Aquest taller de bioconstrucció, alhora, forma part del projecte ‘Repensar el passatge Trullàs’ (o Re-Trullàs), creat amb l’objectiu de millorar aquest espai. Prèviament, s'ha realitzat un procés participatiu amb el veïnat per decidir col·lectivament les millores a realitzar. El servei de Rehabilitació de Joves ha participat en totes les jornades participatives, aportant nombroses idees, durant els mesos de maig, juny i juliol.

Ara a l'octubre els usuaris i usuàries han passat a l'acció amb aquest taller de bioconstrucció, i un altre a finals d'octubre on es realitzarà una coberta de fusta amb la tècnica Yakisugui.