Fundació Joia i Espai Jove La Fontana presentem l’exposició Manga & Salut Mental

cartellexpomanga2

El proper 15 d’octubre a les 17.30h s’inaugura l’exposició Manga & Salut Mental a l’Espai Jove La Fontana amb les obres creades per les persones usuàries joves del taller de manga i còmic que realitzen a Fundació Joia.

L’exposició serà una mostra de més de 10 obres creades per joves usuàries del taller de manga i còmic que realitzen al servei de Rehabilitació de Joves de Fundació Joia, on a través d’aquestes creacions es treballa el seu procés de rehabilitació en salut mental, i l’Espai Jove La Fontana els ha donat la possibilitat de mostrar les seves creacions.

Els joves han realitzat una tasca prèvia a l’exposició realitzant durant diverses sessions els seus dibuixos. El 14 d’octubre el grup s’aproparà a l’Espai Jove La Fontana per ajudar a muntar l’exposició i el 15 d’octubre es podran veure les obres i els joves podran gaudir d’un taller de manga ofert per aquest espai.

L’exposició es podrà visitar fins el dissabte 30 d’octubre. L’entrada a l’exposició és gratuïta, però cal inscripció prèvia. L’Espai Jove La Fontana es troba al carrer Gran de Gràcia 190-192 de Barcelona.